Känner ni igen er?

Jag har blivit lite beronde av andra avenyn igen, serien på SVT med sugiga skådespelare.
Även om den är dålig så är den bra, går inte riktigt att sätta fingret på det. Men i alla fall så kommer jag ständigt på mig själv med att sitta och kommentera allting högt för mig själv. Typ... " A men fattar han inte det då eller?" eller " Nej! Hon har ju redan klarat det så länge..".  PLUS, att jag försöker tänka ut allas handlingar innan för att se om jag hade rätt och kan säga, -aa, jag sa ju det!.. haha lite roligt.


Kommentarer
Postat av: Maya

Haha, jag är så när det gäller The Hills! ^^

2009-04-15 @ 14:39:28
URL: http://sjoman.blogg.se/
Postat av: Maya

Ja-a, visst är de snygga? Gjorde nästan av med mina sista pengar denna månaden för att köpa dem, jag har bara 300 kronor kvar. ^^ Men ack, de är ju så vackra.



Ja, eller hur? Jag har blivit helt beroende av The Hills och inte heller för att det är bra, utan mest för att det är så himla töntigt att det blir bra... komplicerat!

2009-04-16 @ 07:25:42
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0