p.i.n.k.

Mohaha.
Idag beställde jag biljetter till pink. Jag och kryckan åker upp till la capital
i november(!) för att gå på världens bästa konsert, typ. Jag är sjukt pepp i alla fall.
Pink och Good Charlotte var nämnligen mina droger och mitt vardagliga knark i
mellanstadiet, men pink är ju fortfarande en grym performer så det ska bli kul.
Vi ska även passa på att gå till min favorit affär - Beyond Retro, där finns huuuur
många kläder och skor som helst - fast det är second hand från usa. Men det är
sjukt coola grejer. Såg också att Beyond Retro öppnar på undervångning av Topman,
TopShop i göteborg, fast de kommer bara ha ett litet utbud men det är defenitivt värt
att kolla in!


Kommentarer
Postat av: kryck

pink är en **** :)

2009-02-26 @ 20:49:19
Postat av: Anonym

Kryckan:



Neeeeej! du är en p*ssyboy

dp..tsss



:D

2009-02-26 @ 21:26:20
Postat av: Julis

MEEN NEJ, Pink är äcklig!!

2009-02-27 @ 00:06:36
Postat av: din fanny

Men de där är ju jag;)

2009-02-27 @ 16:48:44
URL: http://fanuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0